metsä runkkaus
Hei. Olen 32 v ja runkkasin metsässä melko usein kun olin pieni joskus 10-13 v. Kerran jäin kiinni vanhemalle naiselle joka häipyi nopeesti pois. Tuo tahaton kiinni jääminen harmittaa viekin naisen puolesta. Harrastus loppui pikkuhiljaa kun tulin vanhemmaksi. Viikko sitten kännissä runkkasin metsässä sillain että kukaan ei nää. tuo ahdistaa vaikka toisaalta kiehtoo selvin päin mennä metsään runkulle, koska se on jotenkin kielettyä ja tulee hyvä olo. Pelottaa vaan ajatus että mitä jos jään kiinni niinkuin pikkupoikana. Inhottaa ajatus mutta samalla kiehtoo. Haluisin runkkailla metässä mutta pelottaa että joku tuttu tms näkee. Tekisin sen piilossa. Ei kai se niin tuomitsevaa toisaalta ole, kaikki lähes kaikki runkkaa ja jos pyrin tekee piilossa. mm kiven takana tms. Ajatus siitä että ehkä joku näkee kiihottaa todella paljon. toinen juttu josta haaveilen on että vaihtasin metsässä naisten vaatteet ja samoilisin niissä pitkin metsiä. Ärsyttää pelko että joku tuttu näkee. Autoa ei ole. Kaupunki on loppujen aika piein ja tuttuja paljon. Annanko vain mennä kerrahan täällä vain eletään

Hei ja kiitos kysymyksestäsi.
Ihmisten mieltymykset vaihtelevat sen suhteen, missä ja miten tykkää runkata. Nähdyksi ja yllätetyksi tulemisesta on täysin okei fantasioida, sillä ajatusten maailmassa kaikki on sallittua. Fantasian toteutukseen on kuitenkin oltava kaikkien fantasiaan osallistuvien lupa.
Metsä on okei paikka sooloseksille kunhan pyrkii varmistumaan siitä, että kukaan ukopuolinen ei tahtomattaan altistu tilanteelle. On mukava kuulla, että oletkin jo miettinyt miten yksityisyyden voisi turvata metsäolosuhteissa. Sooloseksipaikan on hyvä olla hieman etäämmällä yleisistä kulkureiteistä. Lisäksi jokin näkösuoja, esimerkiksi mainitsemasi kivi, on hyvä varmistus.
Pohdit myös sitä, että haluaisit pukeutua metsässä naisten vaatteisiin. Jokaisella tulisi olla oikeus vaatettaa itsensä parhaaksi katsomallaan tavalla. Moni kuitenkin jännittää pukeutumista eri sukupuolen vaatteisiin julkisella paikalla. Oletko pohtinut, että mikä sinua erityisesti huolettaisi tilanteessa, jossa olisit pukeutunut naisten vaatteisiin metsässä ja joku tuttu näkisi sinut? Mikä voisi lievittää huoltasi? Voisitko tehdä varasuunnitelman siitä, miten toimit jos sattuisit törmäämään tuttuusi? Tai onko sinulla joku luottoihminen, joka voisi tulla tueksesi metsään? Lisätietoa ja vertaistukea voit löytää myös esimerkiksi Dreamwear Clubin sivuilta.
Maria Vihlman