Minkä ikäisenä tyttöjen pimppi on kehittynyt täysin valmiiksi? Mitä sitten...
Minkä ikäisenä tyttöjen pimppi on kehittynyt täysin valmiiksi? Mitä sitten voi tehdä, jos ei pysty työntämään pippeliä pimppiin? Voiko pippeli olla liian iso? Kuuluuko tytön kosketella sormilla pippeliä ennen yhdynntää?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Pimppi alkaa kehittyä aikuisen pimpin näköiseksi ja kokoiseksi murrosiässä. Jokainen ihminen kehittyy omaan yksilölliseen tahtiinsa ja siinä missä toinen henkilö on jo täysin kehittynyt, voi toisella olla murrosiän muutokset vielä alkutekijöissään. Monilla pimppi on jo kehittynyt täysi-ikäisenä. Ihmisen keho kuitenkin muovautuu ja muuttuu koko ajan ja siksi muutoksia esimerkiksi pimpin ulkonäkössä voi havaita myöhemminkin iän ja hormonien vaikutusten vuoksi.
Pippeliä ei ole pakko kosketella sormin ennen yhdyntää. Sormin kosketteleminen tuntuu monista hyvältä, mutta jokainen ihminen on oma yksilönsä. Kumppanin kanssa onkin tärkeää jutella siitä, millaisia hyväilyjä toinen toivoo ja miten itse olisi valmis toista hyväilemään. Mitään oikeanlaista tapaa tuottaa nautintoa ei ole, joten oikeastaan vain mielikuvitus on rajana hyväilytekniikoiden suhteen.
Pippeli ei välttämättä tunnu pimppiin vietäessä liian isolta, mutta jos näin tapahtuisi, kannattaa edetä rauhallisesti ja käyttää esimerkiksi liukastetta. Pimppi on joustavaa kudosta ja monesti erilaisten hyväilyjen jälkeen pippeli mahtuu sisään. On hyvä muistaa, että seksuaalista nautintoa voi tuottaa toiselle myös muilla tavoin kuin peniksellä tai emätinyhdynnällä. Siksi ei kannata huolestua tai nolostua, mikäli pippeliä ei saisikaan ensimmäisellä yhdyntäkerralla sisään. Yhdessä keskustellen on mahdollista löytää molemmille mieluisa tapa harrastaa seksiä.
Seksiin ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat voivat herättää joskus jatkokysymyksiä. Mitään syytä stressiin tai huoleen ei yleensä ole ja meitä voi aina lähestyä uudestaan neuvontapuhelimessamme.
Neuvonnan tiimi