Minkä kokoset kivekset on hyvät? Mun kivekset on kanamunan kokoset....
Minkä kokoset kivekset on hyvät? Mun kivekset on kanamunan kokoset. Onko normaalia että tekee mieli laueta joka päivä ja tyttöystävä mielestä on ok runkata päivittäin, aina sillon kun ei panna. Laukeaminen helpottaa painetta

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kivesten ulkonäkö ja koko vaihtelevat kantajansa mukaan ja jokaisen kivekset ovat hyvät sellaisenaan. Keskimäärin kivekset ovat pienen kananmunan kokoiset. Vaikuttaisi siltä, että olet kehittynyt aivan tavalliseen tahtiin ja voit olla rauhassa tilanteesi suhteen.
Jokainen saa itse päättää, kuinka usein haluaa runkata tai laueta. Laukeaminen voi saada aikaan paineiden helpottumisen tunteen. Tässä ei ole mitään väärää ja jos haluat runkata päivittäin, voit näin toimia.
Hienoa kuulla, että pystytte juttelemaan seksuaalisuuteen liittyvistä asioista tyttöystäväsi kanssa. Jatkakaa samaan malliin. Jos sinulle herää lisää kysymyksiä, voit aina olla meihin uudestaankin yhteydessä.
Neuvonnan tiimi