Minua kiehtoo mitä nainen viestii esimerkiksi voihkimisella seksin aikana. Se...
Minua kiehtoo mitä nainen viestii esimerkiksi voihkimisella seksin aikana. Se kuulostaisi ihanalta jos harrastaisin seksiä jonkun naisen kanssa ja hän voihkisi. Olen sitä mieltä että se voi viesti siitä että hän nauttii.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Seksin aikana voi kuulua erilaisia ääniä tai äännähdyksiä, jotka saattavat viestittää jotakin kumppanille tai henkilölle itselleen. On täysin yksilöllistä, äänteleekö ihminen seksin aikana ollenkaan. Joillekin on luonnollisempaa olla hiljaa ja silti nauttia seksistä, toiset taas saattavat äännellä kovaäänisestikin. Voihkimisen taustalla voi olla kyse nautinnosta tai esimerkiksi siitä, että kiihottuu itse vielä enemmän ääntelemisestä. Joissakin tapauksissa saatetaan äännellä kumppanin odotusten mukaan, vaikkei se itselle olisikaan luonnollisin vaihtoehto.
Jotta varmistuisi kumppanin nautinnosta, kannattaa seurata äänten lisäksi myös muita kehon ilmeitä, eleitä, liikkeitä ja reaktioita. Parhain tapa varmistua toisen nautinnosta on kuitenkin aina kysyä häneltä suoraan ja keskustella yhdessä siitä, mikä tuntuu molemmista nautinnolliselta. Lisätietoa seksuaalisuuteen liittyen saat neuvontapuhelimestamme.
Neuvonnan tiimi