Minua vaivaa voimakas kiihottuminen ja herkkä siemensyöksy, kun hyväilen tyttöystävääni....
Minua vaivaa voimakas kiihottuminen ja herkkä siemensyöksy, kun hyväilen tyttöystävääni. Hänestä pitkä esileikki on tärkeä, ja minustakin se on ihanaa. En vaan kestä sitä itse loppuun asti, saati että pääsisimme yhdyntään. Olen lauennut monesti noin 20 minuutin hyväilyjen jälkeen. Penis on ollut kivikova, ja siemensyöksy tullut suuseksiä antaessa tai pyllyä hyväillessä. Aistini eivät vaan kestä sitä herkkua riittävän kauan. Ja laukeamisen jälkeen penis tarvitsee pitkän lepoajan. Mikä neuvoksi?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Laukeamisaika on kaikilla yksilöllinen, ei ole olemassa yhtä oikeaa aikaa, jolloin siemensyöksyn tulisi tapahtua. On tavallista laueta 20 minuutin hyväilyjen jälkeen. Niin ikään palautumisaika siemensyöksyn jälkeen on yksilöllinen. Laukeamiseen voi vaikuttaa edellisen ejakulaation ajankohta tai oma kiihottumisen taso. Tästä artikkelista voi lukea lisää ejakulaatiosta.
Seksiä ja hyväilyjä voi jatkaa ejakulaation jälkeenkin. Kehossa voi olla monia muitakin erogeenisia, eli mielihyvää tuottavia alueita kuin penis. Seksissä voi myös pitää taukoja, jos omaa kiihottuneisuutta haluaa koittaa pitkittää. Jos aistit tuntuvat ylikuormittuneilta, voi kokeilla miltä tuntuu rajoittaa joitakin aisteja; esimerkiksi sulkemalla näköaistin laittamalla siteen silmille.
Neuvonnan tiimi