Minulla on erittäin voimakas fetissi tiettyihin kenkiin. Ennen seksi onnistui...
Minulla on erittäin voimakas fetissi tiettyihin kenkiin. Ennen seksi onnistui myös niin sanotusti luomuna. Nykyisin seksi ei enää tahdo onnistua ilman. Kengät toimivat, kuin viagra eli ne vaimolla jalassa, niin erektion kanssa ei mitään ongelmaa. Ilman kenkiä erektio saattaa jäädä epätäydelliseksi tai loppua kesken. Enää ei uskalleta edes kokeilla muuta, kuin fetissiseksiä. Itse en tästä kärsi, eikä vaimokaan, ainakaan omien sanojensa mukaan. Onko liian kinkyä harrastaa jatkuvasti fetissiseksiä

Hei ja kiitos kysymyksestäsi.
Ihmiset kiihottuvat varsin erilaisista asioista ja maustavat seksielämäänsä eri tavoin. Fetissi- ja kinkyseksi on aivan yhtä arvokasta kuin seksi, jossa ei ole fetissi- tai kinkyelementtejä.
Jos haluatte jossakin kohtaa kokeilla seksiä ilman kenkiä, jotka sinua kiihottavat, niin kokeiluun kannattaa suhtautua mahdollisimman uteliaasti ja lempeästi ilman paineita. Aika monella ihmisellä on tapoja, jotka toistuvat miltei joka seksikerta kiihottumisen lisäämiseksi (vaikkapa suutelu, vartalon hyväily käsin, seksivälineiden käyttö, asusteet jne). Tässä ole mitään väärää.
Nautintoon on monta tietä – hienoa, että olette löytäneet teille toimivan tavan lisätä kiihotusta.
Maria Vihlman