Minulla on pieni kova alle nuppineulan pään kokoinen patti peniksessä...
Minulla on pieni kova alle nuppineulan pään kokoinen patti peniksessä esinahan alla peniksen varressa. Ei ole kipeä tai arka jne se vain on siinä. Mitä pitäisi tehdä

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hyvä juttu, että tarkkailet terveyttäsi. Sukuelinten alueille voi syntyä patteja, joissa voi olla kyse talirauhasen tukkeutumisesta, karvanystyn tulehduksesta tai erilaisista rasva- tai sidekudospateista. Et maininnut mitään seksitaudin mahdollisuudesta, joten sinun tapauksessasi ei varmaankaan ole kyse mistään sellaisesta.
Mukavaa, ettei sinulla ole kipuja ja olet ilmeisesti voinut hyvin. Kehon eri pattien suhteen on parhainta kääntyä varmuuden vuoksi terveydenhoitajan puoleen. Luultavasti patti on harmiton, mutta tilanne on hyvä tarkistaa oman henkisen ja fyysisen hyvinvoinnin takia. Tällaiset asiat ovat tuttuja terveydenhuollon ammattilaisille, joten tilannetta ei tarvitse nolostella. Tsemppiä jatkoon.
Neuvonnan tiimi