Terskan valkoinen jälki
Minulla on terskassa valkoinen jälki. Terskan alareunassa.Seksiä en ole vielä harrastanut toisen kanssa. Erektion saan,runkkaus onnistuu ja myös siemensyöksyn saan.Mikä tämä on? Vai onko ohimenevä eikä tarvitse huolestua.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hyvä, että tarkkailet terveyttäsi ja olet jo eritellyt, mistä tilanteessasi ei ainakaan pitäisi olla kysymys. Netin välityksellä on valitettavasti hankalaa sanoa tarkasti, mikä tilanteesi taustalla on. Kyse saattaa olla esimerkiksi jostakin ihottumasta, tulehduksesta tai valkojäkälästä, joista saat enemmän tietoa Terveyskirjaston sivuilta.
Mukavaa, että kehosi toimii odotetunlaisesti. Vaikka omasta tilanteestaan puhuminen voisi ujostuttaa tai nolottaa, on hyvä kääntyä lääkärin puoleen saadakseen varmuuden tilanteeseensa. Jos tuntuu helpommalta, voit varata ajan nettivastaanotolle ja ottaa kuvan terskastasi lääkärille liitetiedostona jaettavaksi. Olipa kyseessä mikä tahansa vaiva, ei ole syytä huoleen, sillä erilaisia hoitomuotoja on tarvittaessa saatavilla.
Neuvonnan tiimi