Mitä teen?Olen 83 vuotias aviossa 56 vuotta vaimoni 81 vuotta.hän...
Mitä teen?
Olen 83 vuotias aviossa 56 vuotta vaimoni 81 vuotta.hän o rakastunut 50 vuotta nuorempaan naapurin mieheen.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Pitkässä parisuhteessa voi joskus käydä niin, että saattaa esimerkiksi ihastua johonkuhun toiseen ihmiseen. Aina tämä ei tarkoita mitään sen vakavampaa, sillä ihastuksia voi elämän aikana tulla ja yhtä nopeasti mennä. Hetkellisetkin tunteet parisuhteen ulkopuolista ihmistä kohtaan voivat tietysti loukata itseä. Vaikka vaimollasi olisi tunteita, ei se myöskään aina merkitse, että naapurilla olisi tunteita vaimoasi kohtaan.
Oletteko pystyneet juttelemaan tilanteestanne avoimesti? Vai oletko vain havainnut jotakin rakkauteen viittaavaa vaimosi taholta? Teitä voisi helpottaa asiasta keskusteleminen. Jos tilannetta on vaikeaa purkaa puolison kanssa, on aina mahdollista soittaa neuvontapuhelimeemme tai varata aika seksuaalineuvojan vastaanotolta. Näin asiaanne on mahdollista käsitellä syvemmin ja luottamuksellisesti. Yhteystiedot löytyvät täältä.
Neuvonnan tiimi