Mitä tehdä kun minun ja mieheni suutelukemiat ei vaan kohtaa....
Mitä tehdä kun minun ja mieheni suutelukemiat ei vaan kohtaa. Olemme olleet 6 vuotta yhdessä ja nyt vasta otimme asian puheeksi. Molemmat huomanneet saman ongelman kyllä. Suutelu on jotenkin tosi kankeaa ja ei ”lähde”. Molemmilla on kokemusta hyvästä suutelusta ja meidän yhteinen on kaukana siitä. Auttakaa meitä, olkaa kilttejä! :,(

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Harmillista, jos suutelukemianne eivät kohtaa. Hieno juttu, että olette kuitenkin näiden vuosien jälkeen ottaneet asian puheeksi. Keskusteleminen onkin tärkeä tekijä etsiessä teille sopivia apukeinoja.
Tarkoitatko suutelukemialla esimerkiksi spontaanisuuteen, intohimoisuuteen tai muita tunnelmaan liittyviä tekijöitä vai enemmänkin suutelutekniikkaan kuuluvia asioita? Voitte miettiä, mitkä tekijät saivat suutelemisen tuntumaan hyvältä aiemmin. Olisiko niistä pystynyt omaksumaan joitakin tekijöitä myös teidän väliseen suuteluunne? Voitte myös yrittää havainnollistaa toisillenne, millainen tekniikka tuntuisi kummastakin hyvältä. Tuntuuko kehon muiden kohtien suuteleminen helpommalta kuin suulle suuteleminen? Onko keskinäinen läheisyytenne muilla tavoin luontevaa? Vahvistakaa niitä seikkoja tai tapoja, jotka tuovat suutelemisessa tai muussa yhteisessä kanssakäymisessä teille iloa ja onnistumisen kokemuksia.
Jokainen ihminen ja pariskunta opettelee oman tahtinsa ja tapansa suudella. Yhtä oikeaa keinoa suudella ei ole olemassa, joten kokeilkaa rohkeasti erilaisia asioita sopivan suutelukemian löytämiseksi. Jos tuntuu, että haluaisi vielä pohtia suhteeseenne liittyviä asioita ammattilaisen kanssa, voitte olla yhteydessä neuvontapuhelimeemme tai varata ajan seksuaalineuvojan vastaanotolta.
Neuvonnan tiimi