Moi. Jos naisen pillua nuolee ja hyväilee kielellä, voiko siitä...
Moi. Jos naisen pillua nuolee ja hyväilee kielellä, voiko siitä tarttua sukupuolitaudit? Onko naisen mahdollista pissiä suuhun nuolemisen aikana kiihottuneena ollessaan? Olisiko se ok terveysturvallisuuden kannalta? Minusta olisi ihanaa, kun nainen pissisi suuhuni, ja saisin maistaa pissaa. Kuuluuko naisen kiihottumiseen, että tissit paisuvat ja nännit kovenevat?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hyvä, että haluat huolehtia seksuaaliterveydestäsi. Seksitauti voi tarttua niin suuseksissä kuin muissakin seksin muodoissa. Tautien välttämiseksi on tärkeää käyttää joko kondomia tai suuseksisuojaa.
Naisen kiihottumiseen kuuluu nännien koveneminen sekä rintojen paisuminen. Parhain tapa varmistua kumppanin kiihottuneisuudesta, on kysyä tältä suoraan asiasta. Kumppanin kanssa kannattaa keskustella myös fantasioistaan ja siitä, mikäli toivoo saavansa pissaa suuhun. Pissaleikkejä voi kokeilla, jos se tuntuu molemmista miellyttävältä. Terveyden kannalta on hyvä muistaa, että kehon eritteiden käsittelemisessä voi olla infektion vaara.
Lisätietoa seksuaalisuuteen liittyen saat tarvittaessa vielä neuvontapuhelimesta.
Neuvonnan tiimi