Moi, Kasvaako penis paksuutta ja pituutta jos on selibaatissa eli...
Moi, Kasvaako penis paksuutta ja pituutta jos on selibaatissa eli ei edes runkkaa? Onko kivekset myös alempana silloin? Tuntuu siltä että ne kasvaisi ainakin paksuutta, en ole mittanut. Laukeamisen jälkeen ne tuntuu kevyemmiltä ja näyttää pienemmältä.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hienoa, että tarkkailet kehosi erilaisia signaaleja. Runkkaamattomuus ei varsinaisesti saa penistä kasvamaan pituutta tai paksuutta, vaikka siltä voisikin tuntua. Muutoksia pituudessa ja paksuudessa voi kuitenkin ilmetä tilanteissa, joissa tuntee kiihottumista tai erektio alkaa syntyä tahattomasti. Tällaiset mahdolliset tilanteet eivät ole vaarallisia, sillä kyseessä on kehon luonnollinen tapa pitää sukuelimistä huolta.
Kivesten sijantiin vaikuttavat lähinnä kiveksen kohottajalihas sekä esimerkiksi ympäristön lämpötila. On kuitenkin yksilöllistä, miltä kiveksissä tuntuu laukeamisen jälkeen ja siksi kivesten tuntumisessa kevyemmältä ei ole mitään väärää.
Lisätietoa sukuelimiin ja seksuaalisuuteen liittyen saat terveydenhoitajalta. Myös meidän neuvontapuhelimeemme saa halutessaan aina soittaa, autamme sinua mielellämme lisää.
Neuvonnan tiimi