Moi minua kiihottaa cbt eli cock and ball torture. Haluaisin...
Moi minua kiihottaa cbt eli cock and ball torture. Haluaisin että joku nainen murskaisi pallejani vaikka korkokengillä siihen pisteeseen että niistä tulee verta. Kiihotun myös cbt videoiden katsomisest. Onko tämä mitenkään normaalia ja haitallista?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä on erilaisia fantasioita ja niissä ei ole mitään pahaa. Voit olla huoletta, et ole ainut ihminen, joka haaveilee kuvaamistasi toiminnoista ja katselee aihepiirin videoita. Niin BDSM -seksissä kuin muissakin seksin ilmentämistavoissa on tärkeää kuunnella omaa kehoaan ja huolehtia omasta turvallisuudestaan. Koska tällaisiin seksileikkeihin liittyy kipua, on tärkeää että seksiä harrastavat sopivat jonkin turvasanan tai -merkin, jonka tehtävänä on ilmaista, mikäli jokin on epämiellyttävää. Näin myös vähennetään mahdollisia haittoja henkisellä tai fyysisellä puolella.
Kuvaamassasi toiminnassa voi syntyä eriasteisia kivesvammoja. Myöskin veren vuodattaminen saattaa aiheuttaa infektioriskin. Siksi on tärkeää kuunnella kehoaan ja harrastaa kyseisiä leikkejä luotettavan kumppanin kanssa, joka osaa seurata kehosi reaktioita sopimissanne rajoissa.
Sinua voisi hyödyttää BDSM-artikkelimme, jonka löydät täältä. Jos sinulla on terveyteen liittyviä kysymyksiä, voit aina kääntyä terveydenhoitajan puoleen. Mikäli aihepiiri edelleen mietityttää, voit myös soittaa halutessasi neuvontapuhelimeemme, jossa voimme käsitellä asiaa enemmän.
Maija Nieminen