moi olen 15 vuotias poika ja kysymykseni olisi mistä voisi...
moi olen 15 vuotias poika ja kysymykseni olisi mistä voisi tilata seksileluja ilman että vanhemmat saisi tietää.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Seksilelujen ostamiseen ei ole ikärajaa. Netistä voi tilata leluja ja välineitä, vaan verkkokauppoihin tarvitsee pankkikortin tai verkkopankkitunnukset. Jos sinulla on oma tili ja omat pankkitunnukset, niin pystyt niillä tilaamaan netistä. Paketti tulee sellaisessa muodossa, ettei siitä ulospäin voi tietää, mitä se sisältää eikä siinä ole etikettejä, joista voisi nähdä kyseessä olevan seksivälineliikeen paketti.
Voit myös mennä paikan päälle seksivälineliikkeeseen, tosin joihinkin liikkeisiin saattaa olla ikäraja. Voit varmistaa esimerkiksi soittamalla etukäteen, onko liikeeseen ikärajaa. Ikäraja johtuu usein siitä, että liikkeissä myydään K18-materiaalia, kuten pornoa. Toivottavasti saat hankittua sinulle sopivat lelut.
Oona Turunen