Moi. Onko siitä haittaa jos esinahka ei pysy terskan päällä...
Moi. Onko siitä haittaa jos esinahka ei pysy terskan päällä ja terskan väri on kirkkaan vaaleapunainen. Johtuuko siitä usein syntyvät kovat tai puolikovat seisokit mut myös kiihotun kauhean herkästi esim jos näen naisen tiukoissa farkuissa niin samatein on kova seisokki ja muutama tippa

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kiihottuessa ja erektion syntyessä on luonnollista, että esinahka luiskahtaa pois peniksen päältä. Tämä on siis kehon normaali reaktio, joten tämän suhteen voi olla ihan rauhassa. Myöskään terskan punaisesta väristä ei ole syytä huolestua, sillä pakkautuva veri voi muuttaa terskan väritystä tummemmaksi erektion aikana.
Kiihottua voi hyvin erilaisista asioista, kuten esimerkiksi tiukoista farkuista. Jotkut ihmiset voivat olla visuaalisempia ja heitä saattaa kiihottaa näköaistein tehdyt havainnot. Omasta seksuaalisuudestaan on sallittua nauttia itselle sopivin tavoin ja myöskään kiihottumisesta tai farkkuihin liittyvistä fantasioista ei tarvitse olla huolissaan. Lisätietoa seksuaalisuudesta saat neuvontapuhelimestamme.
Neuvonnan tiimi