Moi, oon 20v naise alku, ja seurustele uhe bi-henkise pojan...
Moi, oon 20v naise alku, ja seurustele uhe bi-henkise pojan kaa, niin aateltii kokeilla dominointia. Mite tyttö siis vois dominoida pojan peppua? Oon aattellu käyttää stäräpäriä, niin saa kunno kyydit. Oon myös miettiny häne sitomista, peppu pystyssä, kunno panoa varte. Onneks hä on ihanan estoton, ja haluaa kokeilla uutta. Oon onnekas, ku löysi tollase halukkaa biin. Onko jotai seksikauppa hankintoja, mitä kannattas dominoidessa testata?

Hei ja kiitos kysymyksestäsi.
Valtaleikeissä kaikkein tärkeintä on avoin kommunikaatio ja se, että yhdessä mietitte etukäteen, että mistä kumpikin tykkää tai ei tykkää eli mitä leikkiin voi kuulua ja mitä ei. Toinen tärkeä asia on sen miettiminen, että miten leikin voi keskeyttää, jos se ei leikkiessä tunnukaan hyvältä. Toimiva keino tähän on turvasanan tai turvaeleen käyttö: jos kumpi tahansa leikkiin osallistuvista sanoo turvasanan tai tekee turvaeleen, leikki keskeytetään ja mietitään yhdessä, että halutaanko leikkiä jatkaa ja jos halutaan niin miten. Lisätietoa anaaliseksin toteuttamisesta turvallisesti löydät täältä ja täältä.
Lisätietoa erilaisista dominointiin liittyvistä leikkitavoista löydätte esimerkiksi BDSM-aapisesta, joka on saatavilla monissa kirjastoissa.
Maria Vihlman