Moi, oon tälläne seksuaalisuudestaa ja sukupuolestaa epävarma nuori. En oikee...
Moi, oon tälläne seksuaalisuudestaa ja sukupuolestaa epävarma nuori. En oikee tiiä mikä oisi, oon biologisesti tyttö, mut haluaisi omistaa miehe peniksen. Mä oon myös hiema pyöree, mut se ei muo haittaa yhtää. Tykkää olla vähissä vaatteissa ja vaa nauttio omasta pehmeydestä. En ns tavoitele unelma kroppaa, vaa haluu olla pehmee ja lämmi.

Hei ja kiitos viestistäsi.
Voi miten ihana kuulla, miten kauniisti puhut kehostasi ja siitä, miten nautit omasta pehmeydestäsi. Vaali tulevaisuudessakin tätä ajattelua ja kehostasi nauttimista.
On hyvin tavallista, että oma sukupuoli- ja/tai seksuaali-identiteetti mietityttää. Omaa sukupuoltaan ja seksuaalisuuttaan on lupa etsiä, pohtia ja tutkailla. Osalle ihmisistä on tärkeää löytää nimi omalle sukupuolelleen tai seksuaali-identiteetilleen, osa taas tykkää olla määrittelemättä ja nimeämättä asiaa sen tarkemmin. Kaikki itselle hyvältä tuntuvat tavat ovat ihan yhtä okei.
Jotkut jotka ovat syntyneet ilman penistä mutta tykkäisivät peniksestä, käyttävät penisproteeseja. Halutessasi löydät lisätietoa aiheesta esimerkiksi täältä. Jos haluat jutella pohdinnoistasi lisää, voit soittaa meille tai varata ajan maksuttomaan neuvontaan.
Maria Vihlman