Moi, Sexpo!Mua on jonkin aikaa viehättäny ajatus sellasesta miesten itsetyydytysvälineestä,...
Moi, Sexpo!
Mua on jonkin aikaa viehättäny ajatus sellasesta miesten itsetyydytysvälineestä, joita on erilaisia tekopimperoista joihinkin tuubeihin, et jos ne vaik tuntuis yhtä hyvältä, ku naisen pimppi.
Mut mites jos mä lasken muutaman kerran spermani sellasen sisään, eihän sitä kai voi sieltä sisältä pestä? Ja jos ei pese, sehän saastuu muutamalla käyttökerralla ja alkaa haista pahalle. Onko ne pestäviä? Oon luullu, et niissä on jotain liukuvoidetta. Ni eihän se kestä lämmintä vettä?

Hei. Kiitos kysymyksestäsi. Hieno juttu, että olet löytänyt sinua kiinnostavan seksivälineen.
Jotta seksivälineet tuottavat kestävää iloa ja nautintoa, niitä on tärkeä huoltaa ja puhdistaa asianmukaisella tavalla. Vesipesu ja vesiliukoinen liukuvoide ovat olennainen osa putkimallisten seksivälineiden käyttöä ja huoltoa.
Ennen käyttöönottoa tekovagina tulee pestä vedellä. Tekovaginan tai muun putkimallisen seksivälineen kanssa tulee käyttää vesiliukoista liukuvoidetta. Seksivälineet pestään jokaisen käyttökerran jälkeen vedellä. On myös olemassa erikseen seksivälineiden puhdistukseen tarkoitettuja aineita, joista saat lisätietoa seksivälineliikkeistä. Pesun jälkeen seksivälineen annetaan kuivua.
Seksivälineliikkeistä tai liikkeiden nettisivuilta löydät vielä tarkempia hoito-ohjeita, sillä hoito-ohjeet vaihtelevat hieman seksivälineessä käytetyn materiaalin mukaan. Liikkeiden työntekijät osaavat vastata välineiden hoitoa koskeviin kysymyksiin, joten voit rohkeasti kysyä heiltä lisätietoa. Nautinnollisia hetkiä!
Neuvonnan tiimi