Seksissä syntyvät jäljet
Moi!
Mua pikkuisen mietityttää se kun harrastetaan naisystäväni kanssa aika eläimellistä seksiä. Jälkiä on tullut ainakin mulle melko paljon reisiin, tisseihin, kaulaan ja mahaan sekä käsiin kynsimisestä ja näykkimisestä. Tuntuu niin hyvältä ettei voi kuitenkaan lopettaa, enkä halua. Silti vähän huolettaa että jälkiä tulis liikaa jotenkin.
Mikä avuksi? 🙂

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa kuulla, että nautitte seksistä keskenänne. Kuten itsekin toivoit, seksiä ei tarvitse lopettaa jälkien takia. Elämään kuuluvat erilaiset jäljet ja jos haluatte osoittaa toisillenne hellyyttä näykkimällä tai kynsimällä, voitte näin myös tehdä. Tärkeää olisi, että seksin jälkeen esimerkiksi haavat puhdistettaisiin mahdollisuuksien mukaan vedellä tai antiseptisellä puhdistusaineella.
Voitte halutessanne sopia, mihin kohtaan jälkiä saa tehdä ja mihin ei saa tehdä. Näin jälkiä ei välttämättä synny liikaa tai ainakaan ”väärille” alueille. Jälkiä voi myös yrittää peittää vaatevalinnoilla tai meikillä. Jäljissä ei ole mitään noloa ja niiden voi antaa näkyäkin, jos omaa tilannettaan ei jaksa tai halua peitellä. Mikäli olette tyytyväisiä tilanteeseenne, voitte olla huoletta ja jatkaa samaan malliin. Jos tuntuu siltä, että toivoisit saavasi keskustella asiasta enemmän, voit soittaa neuvontapuhelimeen, jossa meidän on mahdollista auttaa sinua lisää.
Neuvonnan tiimi