Mul on ongelma. Oon sillai tosi feminiininen poika et tykkään...
Mul on ongelma. Oon sillai tosi feminiininen poika et tykkään käyttää tyttöjen vaatteita ja sillai mut oon kuitenki iha poika. Oon siis 14. Onks mun mahollista ikinä löytää poikaystävää tai tyttöystävää? Ja miten poikii vois iskee??

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Omaa identiteettiään on lupa ilmaista juuri siten, kuin itsestä tuntuu hyvältä. Voit siis jatkaa samaan malliin, jos niin haluat.
On ihan mahdollista, että löydät kumppanin elämääsi. Vaikeampaa on sanoa täysin varmasti, mikä iskutekniikka olisi parhain. Jokainen ihminen on oma yksilönsä ja se, mikä viehättää tai kiehtoo toista, ei ole välttämättä jonkun muun mieleen. Perinteiset ja kuluneet iskulauseet eivät kaikkiin toimi, mutta ehkäpä jokin sinun persoonaasi kuvastava lähestymistapa voisi tuntua molemmista luontevalta ja hauskalta. Lisäksi pelkällä katsekontaktilla tai hymyilyllä voi välittää toiselle viestiä kiinnostumisesta. Tänne on koottu muutamia perusvinkkejä, joiden avulla toisen lähestyminen voisi olla helpompaa. Omat epävarmuuden tunteet ovat luonnollisia ja joskus saattaa tapahtua myös pettymyksiä ihmissuhteissa. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö voisi jossain vaiheessa elämäänsä löytää jonkun kivan henkilön.
Olet mukava ja tutustumisen arvoinen ihminen, toivottavasti löydät jonkin sinulle ominaisen tavan lähestyä toista. Lisätietoa ihastumisesta löydät vielä täältä. Tsemppiä sinulle jatkoon.
Maija Nieminen