Mulla ollut erite fetissi ihan ylä asteesta asti joka harmittaa...
Mulla ollut erite fetissi ihan ylä asteesta asti joka harmittaa ja nolottaa todella paljon. Eli kiihottaa naisten eritteet ja siihen liittyvä alistaminen. Haluaisin kovasti eroon tästä fetissistä mutta tuntuu erittäin vaikealta. Mitähän pitäisi tehdä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä on erilaisia seksuaalisia mieltymyksiä ja tässä ei ole mitään pahaa. Omia mieltymyksiään ei voi valita, mutta niiden olemassaolo voi silti aiheuttaa ristiriitaisia tunteita.
Vaikka kuvaamasi fetissi on hyvin tavallinen, on se aiheena myös tabu. Joissakin tapauksissa juuri aiheen kielletty olemus voi myös tehdä siitä vielä kiihottavamman. Maailmassa on kuitenkin runsaasti muitakin, jotka viehättyvät kanssasi samoista asiosta. Fetissejä on myös luvallista toteuttaa oikeanlaisen kumppanin kanssa.
Onko tilanne aiheuttanut sinulle henkisellä tasolla ahdistusta tai kärsimystä? Tällaisissa tilanteissa olisi tärkeää jutella jonkun luotettavan ihmisen kanssa. Sinua voisi helpottaa keskusteleminen vaikkapa neuvontapuhelimessamme tai seksuaalineuvojan vastaanotolla. Näin voit avautua luottamuksellisesti ja saada työkaluja oman tilanteesi hyväksymiseen. Yhteystietomme on löydät täältä. Et ole yksin ajatustesi kanssa, joten toivottavasti olet tarvittaessa meihin uudestaankin yhteydessä.
Neuvonnan tiimi