Olen 15v poika, ja harrastan usein seksiä 34-vuotiaan naisen kanssa....
Olen 15v poika, ja harrastan usein seksiä 34-vuotiaan naisen kanssa. Haluan kuulla mielipiteenne tästä, että eihän siinä ole mitään väärää. Itse saan siitä mahtavia kokemuksia, jotka ovat vieläpä hyvin erilaisia. Nainen kaipaa kovasti seksiä, ja halusi siksi tällaisen nuoren pojan, joka on aina valmis. Eihän ikäerollamme ole mitään merkitystä, eihän? Yhdynnässä käytetään kondomia, suuseksissä ei, eikä enää anaaliseksissä.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Seksisuhteita säädellään laissa niin kutsutulla suojaikärajalla. Sen mukaan aikuisten ja alle 16-vuotiaiden väliset seksuaaliset ehdottelut ja teot ovat kiellettyjä. Vastuu ja rajanveto tällaisissa tilanteissa on aina aikuisella, vaikka nuori olisikin ihastunut aikuiseen. Lain silmissä siis ikäerolla on merkitystä tässä tapauksessa. Kuvaamasi tilanne on myös hyvin yleinen fantasia ja kyseisestä asettelusta on sallittua nauttia mielikuvien tasolla.
Mainitsit viestissäsi kondomin käyttöön liittyvän seikan. On hyvä muistaa, että niin suuseksissä, anaaliseksissä kuin emätinyhdynnässä on mahdollista suojautua taudeilta tai mahdolliselta raskaudelta vain kondomin tai suuseksisuojan avulla.
Aiheen laajuuden vuoksi sinua voisi hyödyttää neuvontapuhelimeemme soittaminen, jossa seksuaalisuuteen liittyviä asioita voidaan käsitellä paremmin. Yhteystiedot löydät täältä.
Neuvonnan tiimi