Onko erikoista, että vain tietynnäköinen tyttö/nainen saa seksihalut heräämään? Haluaisin,...
Onko erikoista, että vain tietynnäköinen tyttö/nainen saa seksihalut heräämään? Haluaisin, että tytöllä olisi pitkät vaaleat hiukset, siniset silmät, luonnollinen hymy, hoikka vartalo, kiinteät tissit (koolla ei niin väliä), ja varsinkin lihaksikas, pyöreä pylly. Onko edes mahdollista löytää tuollaista tyttöystävää? Olenkohan liian vaativa? Mutta kun se ulkonäkö on vaan se, johon huomio ensin kiinnittyy.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On hyvin tavallista, että jokin tietynlainen tyttö/nainen saa seksihalut heräämään. Koska maailmaan mahtuu monenlaisia ihmisiä, on myös makuja erilaisia. Toiset tykkäävät vaikkapa mainitsemistasi vaaleista pitkistä hiuksista naisella ja toiset taas lyhyistä tummista hiuksista. Tässä ei ole mitään väärää ja pahaa, joten aivan hyvin voi nauttia esimerkiksi fantasian tasolla oman kauneusihanteen omaavista henkilöistä.
Ulkonäkö on varmasti monella se ensimmäinen seikka, johon huomio kiinnittyy. Noin yleisesti ottaen on aina mahdollista löytää unelmiensa tyttöystävä. Sitä on kuitenkin vaikeaa tietää tai luvata, onko kyseessä juuri kuvaamasi kaltainen ihminen. Kumppanuuden syntymiseen kun vaikuttaa lisäksi esimerkiksi toisen luonne ja elämäntilanne. Jokaisella naisella on myös oma makunsa ja siksi kannattaa muistaa, että seurustelusuhteen syntymiseen tarvitaan molemminpuolista tahtoa. Mikään ei kuitenkaan estä tekemästä kohteliaita aloitteita sinun mielestäsi viehättäville naisille, ehkäpä löydät itsellesi jonkun kivan kumppanin, jonka kanssa viihtyy muutenkin kuin ulkoisista syistä.
Jos sinulle heräsi vielä ajatuksia aiheeseen liittyen, voit halutessasi soittaa neuvontapuhelimeemme. Lisätietoa ihastumisesta löydät täältä. Tsemppiä sinulle jatkoon.
Neuvonnan tiimi