Onko normaalia että siemennestettä tulee aika paljon ehkä joku kauhallinen...
Onko normaalia että siemennestettä tulee aika paljon ehkä joku kauhallinen ja pamlit on hellät sen jälkeen

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Siemennesteen koostumus ja määrä voivat vaihdella eri kerroilla. Monesti määrä voi tuntua runsaalta, mutta keskimäärin siemennestettä vapautuu laukeamisen hetkellä noin teelusikallisen, eli 2-5 millilitran verran. Henkilöstä riippuen, määrä voi vastata myös hieman alle ruokalusikallista, eli noin 11-15 millilitraa. Siemennesteen määrä voi vaihdella myös sen mukaan, kuinka pitkä aika aiemmasta siemensyöksystä on kulunut.
Jokaisen keho on yksilöllinen ja siksi myös siemensyöksyn jälkeen pallit voivat tuntua helliltä. Lisätietoa pallien terveydestä saat paremmin terveydenhoitajalta. Jos aihepiiri kiinnostaa, voit myös tutustua artikkeliimme penikseen ja kiveksiin liittyen.
Neuvonnan tiimi