Onko olemassa miehille tarkoitettuja hieromasauvoja, jolla voisi hieroa penistä? En...
Onko olemassa miehille tarkoitettuja hieromasauvoja, jolla voisi hieroa penistä? En tarkoita tekovaginoita, vaan hieromasauvoja. Haluaisin tietää myös pyllytappien käytöstä. Miten pitäisi menetellä, jos pääsisin työntämään joskus sellaista naisen pyllyyn? Se ei saisi sattua, vaan pitäisi tuottaa nautintoa. Voisitteko vähän kertoa, miten pitäisi aloittaa?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Iloksesi voimme kertoa, että hieromasauvoja on olemassa myös miehille. Kannattaa käydä tutustumassa eri seksuaaliterveystuotteita myyviin nettisivuihin, joissa on listattuna tarkkaan vaihtoehtoja. Myös erotiikkaliikkeistä voi kysellä heidän tuotevalikoimaansa. Malleja on hyvin monenlaisia eri hintaluokissa, joten eiköhän jokin mieleinen sieltä sinullekin löydy.
Mukavaa, että haluat huolehtia molemminpuolisesta nautinnosta (peppu)seksin aikana. Anustappeja on saatavilla eri koossa ja aluksi kannattaa testata pienintä kokoa. Anustapin kanssa täytyy muistaa anaaliseksiin sopiva liukaste ja sen runsas käyttö, sillä peräsuolessa ei ole luontaista kosteutta kuten vaginassa on. Anustapista tulisi löytyä myös niin sanottu stopperi, jottei tappi pääse luiskahtamaan saavuttamattomiin. Sivuillemme on koottuna runsaasti tarkempaa tietoa vielä anaaliseksiin ja anustappeihin liittyen, joten voit sieltä lukea tarkemmin, mitä kannattaa ottaa huomioon seksileikeissä.
Aina kannattaa jutella kumppanin kanssa, mitä toinen haluaa ja millainen tapa edetä olisi teille molemmille sopiva. Näin maksimoidaan molemminpuolinen mahdollisuus nautinnon saamiseen. Jos sinulle heräsi vielä lisää kysyttävää, voit soittaa neuvontapuhelimeemme.
Neuvonnan tiimi