Onko pahaksi, jos anaaliseksistä siirrytään suuseksiin peseytymättä? Onko siinä sama...
Onko pahaksi, jos anaaliseksistä siirrytään suuseksiin peseytymättä? Onko siinä sama juttu kuin pyllystä vaginaan siirtyessä, että haitallisia bakteereita menisi väärään paikkaan. Itseäni haluttaisi kovasti vaihtaa välillä seksitapaa. Käsittääkseni yhdynnästä voidaan vaihtaa aivan huolettaa suuseksiin, jos on varmaa, ettei mitään tauteja ole. Kaikkein kiihottavinta olisi, kun nainen antaisi suuseksiä heti anaaliyhdynnän jälkeen.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmiset voivat fantasioida monenlaisista asioista ja siinä ei ole mitään pahaa. Yhdynnästä voi halutessaan vaihtaa suuseksiin, mutta kuten kysymyksessäsi toitkin esiin, samaa ei suositella anaaliseksin yhteydessä. Anaaliseksin jälkeen olisi hyvä, että käytäisiin alapesulla ja kondomi vaihdettaisiin, jotta peräsuolen bakteerit eivät siirry emättimen tai suun limakalvoille. Voisiko tuota pesuhetkeä tai mahdollista kondomin vaihtamista ottaa yhdeksi osaksi yhteisiä seksileikkejänne niin, ettei tunnu siltä kuin tilanne katkeaisi ennen suuseksiä? Vai onko tuo pesemättömyys eritoten se kiihottavin seikka? Olisiko mahdollista valella pesuhetken jälkeen peniksen päälle jotakin sellaista, josta ei olisi haittaa limakalvoille, mutta joka toisi miellyttävällä tavalla tunteen epäpuhtaudesta?
On ihan luonnollista, jos tuntuu välillä siltä, että haluaisi vaihtaa tapaa harrastaa seksiä. Oletteko jutelleet toiveistasi ja tuntemuksistasi kumppanisi kanssa? Olisi hyvä keskustella omista ajatuksistaan avoimessa ilmapiirissä. Jos tuntuu siltä, että toivoisit vielä keskustelua fantasioihisi ja niiden toteuttamiseen liittyen, voit soittaa neuvontapuhelimeemme joko yksin tai yhdessä kumppanisi kanssa. Autamme teitä mielellämme uudestaan vielä yksilökohtaisemmin.
Maija Nieminen