Onko peniksen saama stimulointi erilaista yhdynnässä ja suuseksissä?
Onko peniksen saama stimulointi kovin erilaista yhdynnässä ja suuseksissä?Ja onko näissä kummassakin seksin muodossa mahdollista aikaansaada omaa kehoa käyttäen vielä jotenkin lisää vaihtelua peniksen kokemaan tuntumaan?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Sekä yhdynnässä että suuseksissä peniksen saama stimulointi on pohjimmiltaan samanlaista. Molemmissa seksin muodoissa penis saa stimulointia edestakaisesta liikkeestä. Etenkin yhdynnässä edestakainen liike on olennainen osa peniksen stimulointia. Seksitapoja on kuitenkin yhtä monta kuin on seksiä harrastaviakin.
Kaikissa seksin muodoissa mielikuvitusta on lupa käyttää. Esimerkiksi suuseksissä penistä ja sukuelinten aluetta voi hyväillä sormilla/käsillä tai vaikkapa liikuttelemalla pelkkää kieltä joko terskan ympärillä tai peniksen vartta pitkin. Yhdynnässä taas toinen osapuoli voi supistaa lantionpohjan lihaksiaan ja antaa näin erilaista tuntumaa penikselle. Lisäksi kaikenlaisia seksiasentoja ja seksileluja voi molempien toiveesta testata.
Ihmiset pitävät hyvin erilaisista asioista seksissä ja siksi kumppanilta voi rohkeasti kysyä, millaista stimuloinnista hän nauttisi ja mitä itse voisi tehdä kehollaan, että hän nauttisi. Kannattaa ottaa rennosti tilanteen suhteen, sillä mitään oikeaa tai väärää tapaa hyväillä toista ei ole. Riittää, että molemmilla on nautinnollista ja kivaa. Jos kaipaat vielä lisää tietoa asiaan liittyen, voit soittaa neuvontapuhelimeen, jossa autamme mielellämme lisää.
Neuvonnan tiimi