Onko pippeli jotenkin lapsellinen nimi miehen sukuelimelle? itse haluaisin käyttää...
Onko pippeli jotenkin lapsellinen nimi miehen sukuelimelle? itse haluaisin käyttää sitä, mutta pelkään että mitä jos tyttö nauraisi sille?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Peniksestä voidaan käyttää monia eri nimityksiä. Jokaisessa kutsumistavassa voi olla hieman vivahde-eroja, mutta niitä kaikkia on sallittua käyttää. Jos siis sinusta tuntuu siltä, että sinulle parhaiten sopii peniksen kutsuminen pippeliksi, saat niin myös tehdä.
Luultavasti tyttöä ei naurattaisi sanavalintasi, ethän sinäkään varmaan nauraisi hänen sanavalinnoilleen. Mikäli tyttö sattuisi jossain tilanteessa nauramaan mainitsemallesi sanalle, voi naurun takana oikeasti olla jokin muu seikka, kuten esimerkiksi jännitys ja sen purkautuminen naurahduksena. Luultavasti tytöllä itselläänkin on jokin kutsumanimi omalle alapäälleen, joten kypsä ihminen kyllä ymmärtää, että jokainen itse valitsee, mikä nimitys sopii parhaiten omaan sanastoon. Ei siis syytä huoleen, voit jatkaa peniksen kutsumista pippeliksi jatkossakin.
Maija Nieminen