oon mies ja tykkään monesti sormittaa peräaukkoa koska se tuntuu...
oon mies ja tykkään monesti sormittaa peräaukkoa koska se tuntuu hyvälle ja siitä saa kunnon orgasmist. mutta ainakun sormetan niin maha menee ihan sekaisin. olen koittanut sormettaa suihkussa ei auttanut. olen myös pessyt käsiä ennen sormetusta ja myös testannut kumi hanskaa mutta silti maha menee sekaisin. mikä avuksi

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että olet löytänyt sinua miellyttävän tavan tuottaa seksuaalista nautintoa itsellesi. On hyvä juttu, että oletkin jo testaillut erilaisia keinoja, joista voisi olla apua tilanteessasi.
Peristaltiikalla tarkoitetaan suoliston rytmistä supistusliikettä. Kun peristaltiikka kasvaa sormetuksen tai anaaliseksin seurauksena, voi se saada myös suolen toimimaan nopeammin. Monesti myös liukuvoide ja suoleen ajautunut ilma voivat muuttaa hetkellisesti suoliston toimintaa. Syntyvät tilanteet vaihtelevat yksilön mukaan ja eri seksikertojen välillä. Vaiva ei ole pitkäkestoinen, vaikkakin voi tuntua ikävältä.
Oletko havainnut, ilmeneekö sinulla samanlaisia oireita, mikäli hyväilisit peräaukkoasi vain ulkopuolelta? Tämä saattaisi auttaa, ainakin, mikäli koet myös ulkopuolelta tehdyt hyväilyt nautinnollisiksi. Ennen anaaliseksiä voi testata myös suolihuuhtelua esimerkiksi käsisuihkun avulla.
Et ole tilanteessasi yksin, sillä on muitakin, joille tulee samoja oireita anaalin masturboinnin/anaaliseksin jälkeen. Jos asia vaivaa sinua, voit jutella lisää esimerkiksi terveydenhoitajan kanssa. Anaaliseksistä voit lukea enemmän vielä täältä. Toivottavasti löydät tilanteeseesi sopivan ratkaisukeinon.
Neuvonnan tiimi