Pallien puristaminen
Tykkään hieroa poikaystävän palleja samalla kun se panee mua takaapäin. Joskus vahingos oon puristanu niitä aika kovaa kun oon saanu orgasmin niin mistä tiedän etten purista niitä liian kovaa? Py ei oo sanonu mitään ja seki on kyllä lauennut

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Palleja on sallittua hieroa ja puristella seksin aikana. On yksilöllistä, millaisesta koskettelusta kukakin ihminen pitää. Jos poikaystäväsi ei ole viestittänyt hyväilytapojesi olevan liian voimakkaita, voit jatkaa toimimallasi tavalla. Parhaimman vastauksen tilanteeseen saat vain poikaystävältäsi. Jos jokin sattuisi seksiä harrastettaessa, kannattaa hellittää otettaan tai muuttaa hyväilytekniikkaa, ettei tule vahingossa satuttaneeksi palleja. Poikaystäväsi kanssa voitte sopia jonkin merkin tai sanan, jolla toiselle voi viestittää tilanteen tuntuvan epämukavalta. Mikäli kuvaamasi tilanne kiihottaa teitä molempia ja tilanne ei aiheuta kipuja seksin aikana tai sen jälkeen, voitte jatkaa samaan malliin. Lisätietoa palleista saat täältä sekä juttelemalla terveydenhoitajan kanssa.
Neuvonnan tiimi