Pepun sormittelu
Oon 15v poika ja tykkään sormeilla mun peppua silleen et syljen sormiin ja työnnän sormet sisään samalla kun pinnistän vähän ulospäin. Mielestäni se tuntuu hyvältä. Onko jotain esineitä millä on hyvä sormittaa ja onko muita vaihtoehtoja kuin sylkeä sormiin. Ja miten saa tyhjennettyä pepun, koska välillä sormen päässä tuntuu vähän kakkaa.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihanaa, että olet löytänyt kehostasi uusia mielihyvää tuntevia paikkoja. Halusit kuulla vaihtoehtoja ja välineitä sille, miten hyväillä peppuasi. Peräaukon ja sen lähiseutu on hyvin kosketusherkkää aluetta ja sen koskettelu tuottaa usein hekumallisia tunteita. Pepun hyväilyyn on runsaasti erilaisia välineitä, joita saa ostettua seksiin erikoistuneista liikkeistä ja nettikaupoista. Googlettamalla löydät paljon vaihtoehtoja anaalitapeista peppuhelmiin ja vibraattoreihin, joista voit valita itsellesi sopivia välineitä.
Syljellä kostuttamisen lisäksi peruskaupoissa ja apteekeissa on myytävänä erilaisia liukuvoiteita, joilla saa lisää liukkautta ja nautintoa hyväilyyn. Myös kotoa löytyvä ruokaöljy tai perusvoide on ok sooloseksissä. Peräsuolen voi tyhjentää vesiperäruiskeella tai apteekista saatavalla pikaperäruiskeella. Peräruiskeita ei kuitenkaan ole hyvä käyttää liian usein, sillä ne saattavat ärsyttää peräsuolen herkkää limakalvoa. Ulostetta voi jäädä joka tapauksessa peräsuoleen, vaikka sen tyhjentäisikin perusteellisesti. Voit halutessasi lukea lisää anaalinautinnosta tästä esitteestä. Nautinnollisia hetkiä.
Raisa Hyväri & Oona Turunen