Pieni penis
Hei! olen 16v poika jonka penis on lepotilassa noin 2cm ja erektiossa vain 5cm, onko se normaalia? olen koittanut harrastaa suu seksiä poikaystäväni kanssa mutta hän ei meinaa saada penistäni hänen suuhunsa, ja anaali seksi tapahtuu vain minuun työntämällä.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On hyvin yleistä olla huolissaan oman peniksensä koosta, vaikka koko ei missään nimessä ole mikään miehekkyyden mitta. Niin kauan kuin peniksesi muutoin toimii esimerkillisesti, eli virtsaaminen, erektiot ja siemensyöksy onnistuvat, voit olla huoleti. Maailmaan mahtuu monenlaisia peniksiä, jotka kaikki ovat juuri sopivan kokoisia sellaisenaan. Koska olet vielä sellaisessa iässä, että kehossa voi tapahtua erilaisia muutoksia, on aina varmempaa kääntyä terveydenhoitajan puoleen, mikäli kokee tarvitsevansa vielä tarkempaa tietoa oman kehonsa muutoksista ja kehon eri osista.
Seksuaalista nautintoa voi tuottaa toiselle monella eri tavalla, oikeastaan vain mielikuvitus on rajana. Olettekin jo kokeilleet muutamaa eri tekniikkaa. Koetko itse, että seksinne ei ole tyydyttävää sinulle? Oletteko jutelleet kumppanisi kanssa omista ajatuksistasi peniksen koon tai mahdollisen nautinnon puuttumisen suhteen? Kokeeko kumppanisi seksielämänne miellyttävänä? Mikäli sinä koet, tai koette pariskuntana yhdessä, että kaipaisitte tukea seksuaalisuuteen liittyvissä asioissa, olette aina lämpimästi tervetulleet keskustelemaan kanssamme joko neuvontapuhelimessa tai neuvontatapaamisen yhteydessä. Kaikkea hyvää sinulle!
Maija Nieminen