pillupierut
Harrastan seksiä usein ja olen nyt huomannut että paikkani ovat alkaneet löystymään. Esimerkiksi aina kun vaginaani tungetaan penis niin multa pääse aina järjettömästi pillupieruja. Ihan pelkän seksin aikana pillupieruja tulee aina kauhean paljon. Joskus kun istuudun vaikka penkille niin multa pääsee kauhea pillupieru. Muutenkin olen huomannut että vaginaani uppoaa helposti isoimmatkin dildot ja penikset. Pitkän yhdynnän jälkeen vaginani jää joskus amottamaan aukinaiseksi. Mitä minun pitäisi siis tehdä että saisin tiukennettua vaginaani? Olisiko jotkin Geishakuulat hyvät vai pitäiskö käydä lääkärillä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Pillupierut ovat tavallisia ja niitä tulee helposti silloin, kun emättimeen on päässyt ilmaa. Tietyt asennot voivat vaikuttaa siten, että ilmaa työntyy seksin aikana runsaasti emättimeen. Seksin harrastaminen ei tee emätintä löysäksi. Emätin ei ole auki ammottava aukko, vaan joustavaa kudosta, joka esimerkiksi yhdynnän tai synnytyksen jälkeen palautuu normaaliin kokoonsa. Jokainen vagina on yksilöllinen ja anatomia vaihtelee eri ihmisillä.
Erityisesti iäkkäämpien ja synnyttäneiden on hyvä treenata lantionpohjanlihaksia ehkäistäkseen esimerkiksi virtsankarkailua. Lantionpohjanlihaksia voi treenata esimerkiksi mainitsemiesi kuulien avulla. Myös muita harjoituksia on, voit lukea lisää tästä artikkelistamme.
Oona Turunen