pippeli hellänä
Moikka. Kuinka liiasta runkkaamisesta arkaa ja yhdestä kohdasta ihan ruvelle mennyttä pippeliä pitäisi hoitaa? Voinko mitenkään mennä näyttämään sitä koulun terveydenhoitajalle? Minulla alkaisi varmasti seisoa nuoren ja seksikkään terkkarin luona.

Hei!
Kiitos kysymyksestäsi. Pidempään jatkuneen tai usein toistuneen itsetyydyksen jälkeen sukupuolielimessä voi olla hankaumia tai arkoja kohtia. Liukuvoiteen käyttäminen itsetyydytyksen aikana vähentää kitkaa ja näin myös hankaumien syntymistä. Liukuvoiteita voi ostaa kaupasta ja apteekista. Halutessasi voit käyttää liukasteena myös esimerkiksi perusvoidetta tai ruokaöljyä. Lisää liukasteista voit lukea täältä.
Pienet hankaumat ja arat kohdat toipuvat yleensä sillä, että ihon annetaan parantua rauhassa ja arkaa aluetta huuhdellaan vedellä päivittäin. Jos hankaumat pahenevat tai kipeytyvät kovin, voit huoletta käydä näyttämässä niitä omalle kouluterveydenhoitajalle tai terveyskeskuslääkärille. Erektion saaminen tutkimuksen aikana on tavallista ja terveysalan työntekijät kyllä ymmärtävät sen.
Nina K. & Maria Vihlman