pippeli suussa
Hei. Anteeksi nolo kysymykseni, mutta voisitteko yrittää kuvailla miltä pippeli tuntuu tytön suussa? Onko se heti limainen? Ja millaista on imeä sitä? Pojistahan se on ihanaa. Miltä tuntuu, kun siemensyöksy tulee suuhun?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kysymyksessäsi ei ollut mitään noloa, päinvastoin, on tosi fiksua ottaa selvää asioista, jotka mietityttävät sinua. Pippeleitä, kuin niiden kantajiakin, on erilaisia ja siksi myös suuseksi voi tuntua hyvin erilaiselta uuden kumppanin kanssa. Myös pippelin koko, paksuus tai puhtaus voivat vaikuttaa asiaan vaihtelevin tavoin. Lisäksi oma tunnelma ja virittäytyneisyys ovat merkittävä osa kokemuksen miellyttävyyttä.
Pippeli voi tuntua limaiselta heti, mikäli henkilö erittää esiliukastetta, eli kansanomaisemmin touhutippoja. Näin ei kuitenkaan aina käy ja tämäkin on hyvin yksilöllistä. Siemensyöksy voi tulla joko valumalla tai ruiskahtaen suuhun, mutta tässä on yksilöllisiä eroja. Siemensyöksyn määrä ja voimakkuus voivat vaihdella eri seksikerroilla. Suuseksin ei ole myöskään aina pakko päättyä suuhun laukeamiseen vaan paikka voi vaihdella omien ja kumppanin toiveiden mukaan. Huomioitavaa on, että suuseksissä ei ole pakko hyväillä pippeliä koko suulla, vaan kielen ja huulien lisäksi voi hyväillä toista myös esimerkiksi käsillä.
Eri ihmiset tykkäävät eri asioista, joten on mahdollista, että jotkut pojat eivät tykkää pippelinsä imemisestä. Aina kannattaakin keskustella sekä omista että toisen toiveista. Jos pippelin imeminen on molempien mielestä hyvä idea, niin sitten suunnitelmat voi laittaa myös käytäntöön. Suuseksissä, kuten muissakin seksin muodoissa, on muistettava ehkäisy kondomin avulla, jotta vältyttäisiin taudeilta. Tyttöjen emättimen suojaksi voi asettaa suuseksiin tarkoitetun liinan tai valmistaa sen itse kondomista leikkaamalla.
Jos joskus tulee tilanne, jossa suuseksin mahdollisuus on todennäköinen, kannattaa laittaa kaikki ennakko-oletukset sivuun ja katsoa, miltä tilanne tuntuu niin itsestä kuin kumppanistakin. Keho kertoo, miten kannattaa toimia ja mitä välttää. Kokeilua ennen voit tutustua meidän sivuillamme suuseksiä käsittelevään artikkeliin, jossa neuvotaan muun muassa aiemmin mainitun liinamaisen suuseksisuojan teko-ohjeet. Halutessasi voit myös laittaa aina meille uuden kysymyksen, jos jokin asia jäi vielä mietityttämään.
Maija Nieminen