pylly
Moi. Onko mahdollista pestä pylly niin hyvin, ettei pyllyreikää nuollessa tuntuisi lainkaan kakan makua? Haluaisin nimenomaan työntää kieleni mahdollisimman syvälle naisen peppuun. Olisi ihanaa, kun naisen pyllyreiän sulkijalihakset puristaisivat kieltäni. Voiko niin tapahtua? Olenko outo kun haaveilen tällaista? Minusta pyllyä pesevä nainen on parasta pornoa.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Pohdit kielen käyttämistä peräaukon ja peräaukon suun hyväilyssä ja esitit joitakin kysymyksiä tähän liittyen. Hienoa, että lähestyit näillä anaaliseksiin liittyvillä oleellisilla kysymyksillä.
Hyvä hygienia on tärkeää aina, kun harrastetaan anaaliseksiä. Etenkin silloin, kun suu on anaalikontaktissa, kannattaa pitää huoli suolen puhtaudesta. Kontakti ulosteen kanssa sisältää aina riskin saada esimerkiksi infektioita.
Pohdit, onko mahdollista pestä pylly niin hyvin, että pyllyreikää nuollessa ei tuntuisi lainkaan kakan makua. On mahdollista pestä pylly niin hyvin, että peräaukko tai peräaukon suu ei maistu kakalle. Tämä saattaa onnistua suihkuttamalla mahdollisimman tyhjää peräsuolta käsisuihkulla. Suihkun pää asetetaan peräaukon suulle, jonka jälkeen voidaan suihkuttaa lämmintä vettä peräsuoleen. Veden tulisi mennä peräsuolen sisään, jonka jälkeen se päästetään sieltä ulos. Tämä toistetaan niin monta kertaa, kunnes vesi on kirkasta. Jotta peräsuolen bakteerikannan luonnollinen tasapaino säilyisi, suolihuuhtelua ei tulisi tehdä kovin usein. Toinen vaihtoehto on käyttää apteekista saatavia suolen huuhteluun tarkoitettuja tuotteita, mutta niitäkään ei tulisi käyttää säännöllisesti, sillä ne saattavat aiheuttaa riippuvuutta. Myös suuseksisuojaa tai halkaistua kondomia voi käyttää kielen ja anaalin välissä, jolloin minimoidaan myös seksitauteihin liittyvät riskit. Kun näitä käytetään tulisi kuitenkin huolehtia siitä, että kondomi tai suuseksisuoja ei joudu peräsuoleen kokonaan. Hyvä ote on siis tärkeää.
Kerroit haluavasi työntää kielen mahdollisimman syvälle naisen peppuun ja kysyit voiko tapahtua niin, että naisen sulkijalihakset puristaisivat kieltäsi. Kielen voi työntää anaaliin, mutta se vaatii vastaanottavan osapuolen sulkijalihasten rentouden. Aina, kun anaaliin työnnetään jotakin, tulisi se tehdä rauhalliseen tahtiin ja vartalon viestejä kuunnellen. Vaikka kieli onkin liukas, on hyvä käyttää liukuvoidetta, kun sitä työnnetään anaaliin. Tähän tarkoitukseen voi käyttää liukuvoidetta, joka on tarkoitettu suuseksiä varten. Kun kieli on anaalissa, on mahdollista tuntea sulkijalihasten supistelu kielessä.
Pohdit viimeisenä viestissäsi myös sitä, että onko outo haaveilla tällaisesta. On tavallista haaveilla erilaisista anaaliseksin muodoista. Mistä vaan voi ja saa kiihottua.
Anaaliseksistä voit lukea lisää Anaaliseksin ABC-oppaasta.
Anna Ahtiainen & Oona Turunen