Runkkaamisen himo.
Olen 16v poika, ja aina iltaisin en saa unta jos en ole runkannut äitini kuville. Kun katselen niitä, saan erektion. Pippelini on täysin kova, ja kerran yöllä äidin nukkuessa haistelin hänen laittalle jääneitä alushousuja. Onko tämä normaalia? Pitääkö minun hakea terapiaa?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Meillä ihmisillä on erilaisia fantasioita, jotka voivat piristää seksielämää. Joskus fantasiat voivat myös hämmentää kirjavuudellaan. Fantasioissa ei ole mitään pahaa ja ne eivät loukkaa ketään. Varsinainen seksi on kuitenkin kiellettyä rikoslain mukaan, sillä lähisukulaiset eivät saa harrastaa seksiä keskenään. Äidilläsi on myös oikeus omaan kehoonsa ja rajoihinsa, joten vaikka alushousujen haisteleminen ei ole laissa kiellettyä, olisi äidistäsi varmaankin mukavampaa, ettet haistelisi hänen alushousujaan.
Oletko aiemmin puhunut fantasioistasi kenellekään? Millaisia tunteita fantasiasi sinulle herättävät silloin, kun et ole kiihottunut? Jos asia vaivaa sinua kovastasi, voisi sinua helpottaa soittaminen Sexpon puhelinneuvontaan tai ajan varaaminen seksuaalineuvojan vastaanotolta. Mainitut palvelut ovat ilmaisia ja luottamuksellisia, joten ole vain rohkeasti meihin yhteydessä, jotta saisit käsiteltyä omaa seksuaalisuuttasi. Ei syytä pelkoon tai häpeään, olemme täällä sinua varten. Hyvää jatkoa!
Maija Nieminen