Seksi addikti
Hei!
Tarvitsisin apua tälläisen ongelman kanssa kun minun tekisi mieli kosketella tytärtäni (7kk) tai katsoa häntä lasten uimapuvussa ja muutenkin vauvat ja nuoret tytöt kiihottavat minua mutta en uskalla puhua kenellekään ammattilaiselle tästä minun tilanteesta kasvotusten mitä minun pitäisi tehdä ? Tiedän että se on väärin mutta silti mieleni tekisi katsella häntä siinä uimapuvussa ja runkata, tyttöystäväni osti minulle sellaisen pienen seksinuken jolle sopii tyttäreni vanhat uimahousut ja laukesin niihi sunnuntaina. Mitä pitäisi tehdä ?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hienoa, että otit meihin yhteyttä, se oli oikein tehty. Kauanko sinulla on ollut kertomaasi viittaavia ajatuksia? Ilmeisesti tyttöystäväsi tietää asiasta, kuinka hän on ottanut uutisen vastaan? Onko hän ollut tukenasi sen suhteen, että  fantasiat pysyvät vain fantasioina?
Fantasia on eri asia kuin itse teko, mutta joillakin voi olla vaikeaa pitää fantasia tosiaan vain mielikuvien tasolla ja tällöin olisi hyvä saada apua omaan tilanteeseensa. On ymmärrettävää, ettet ole aiemmin uskaltanut jutella asiasta ammattilaisen kanssa. Iloksesi voin kertoa, että sinulla on nyt mahdollisuus saada apua nimettömänä ja ilmaiseksi SERITA-hankkeen kautta.
Myös meidän neuvontapuhelimemme sekä maksuton neuvontatapaaminen voisivat olla sinulle hyväksi. Lisäksi Mielenterveystalon sivuilta löydät omahoito-ohjelman, jota voit halutessasi testata. Mielenterveystalon sivuja voit hyödyntää noin muutenkin, mikäli kaipaat lisää tietoa tai apua tilanteen aiheuttamiin ajatuksiin.
Kuten huomaat, moni taho on valmis auttamaan sinua ilmaiseksi ja niin, että voit olla anonyymi, joten ota apua rohkeasti vastaan.
Toivottavasti löydät sellaisen auttamistahon, joka on sinulle sopiva.
Maija Nieminen