seksin tarve
Onko mielestänne seksi ihmisen perustarve, kuten esim. juominen, syöminen ja pissaaminen? Olen 17v mies, jonka on ”pakko” purkaa paineet iltaisin omalla kädellä. En osaa ruveta nukkumaan, jos penis on täysin kovana. Naisten ajatteleminen, pornon katselu ja samanaikainen peniksen erilainen hyväily kuuluvat joka iltaisiin rutiineihini. Niihin menee aikaa yleensä puolisen tuntia. Mitä ajattelette tästä. Onko se normaalia ikäiselleni? Haaveissani peuhaan sängyssä hyvämuotoisten naisten kanssa. Tuntuu todella mukavalta laueta. Alapesun jälkeen on helppoa nukahtaa ja nukkua hyvin.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Seksi voidaan määritellä eräänlaiseksi perustarpeeksi. Toki ilman seksuaalista toimintaa voi myös elää ja on ihmisiä, jotka eivät koe seksiä perustarpeekseen. Siinä ei kuitenkaan ole mitään pahaa, jos haluaa hyväillä itseään iltaisin, moni muukin ikäisesi poika tekee samoin. Näin oppii tuntemaan omaa kehoaan ja sen reaktioita paremmin. Hyvä kuulla, että huolehdit myös hygieniastasi hyväilemisen jälkeen. Niin kauan kuin tavallinen arkirutiini ei kärsi hyväilystä, voit jatkaa samaan malliin.
Jokaisella on omia fantasioitaan ja jokainen kiihottuu eri asioista. Mukavaa, että olet havainnoinnut, mikä sinua kiihottaa. Huomioithan, että pornovideot ovat periaatteessa tarkoitettu yli 18-vuotiaille, eli jos jokin näkemäsi kummastuttaa sinua, kannattaa jutella asiasta jonkun läheisen aikuisen kanssa.
Kaikki vaikuttaisi olevan tilanteessasi ihan mukavalla mallilla. Jos haluat, voit lähettää meille vielä uuden kysymyksen, mikäli jokin asia vielä mietityttää. Sitä ennen voit halutessasi tutkia vielä artikkeliamme sooloseksiin liittyen.
Maija Nieminen