Seksiseuraa netistä
Moi,
Oon 18-vuotias poika ja haluaisin löytää seksiseuraa, niin mitä mieltä olette mytemptation sivustosta? Se on muuten ilmainen, mutta viestien lähettäminen maksaa. Niin siellä lisäsin suosikkeihin yhden naisen ja nyt ollaan juteltu vähäsen. hän etsii seksiseuraa ja asuttaisiin samassa kaupunginosassa, niin haluaisin varmistuksen että onko tuo ihan aito sivusto ettei se vaan ole mikää feikki sivusto?
Mitä mieltä olette myöskin alastonsuomi sivustosta? Ja yleisesti seksiseuran hakemisesta netistä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On jokaisen oma asia, hakeeko seksiseuraa netistä vai ei. Koska olet täysi-ikäinen, saat niin myös halutessasi tehdä. Noin yleisesti ottaen on hyvä kuitenkin pitää mielessä, että netissä ei kaikki ole sitä, miltä näyttää ja siksi onkin hyvä, että haluat pohtia etukäteen, mikä sivusto olisi sinulle parhain ja onko viestien takana ihan oikea henkilö. Jos tämä henkilö on valmis tapaamaan sinut ja mitään esteitä ei tule, voit hänet myös niin halutessasi tavata.
Aina kun tilanteessa liikkuu oikeaa rahaa on hyvä olla hieman varovainen. Halutessaan voi vertailla, millaisia sivustoja löytyy ilmaisenakin. Mikäli seksiseuraa löytyisi, on hyvä huomioida turvaseksin lisäksi myös muut turvallisuuteen liittyvät aspektit. Noin muutoin olet vapaa tekemään päätöksesi juuri niin kuin sinulle itsellesi tällä hetkellä sopii. Jos asia vielä mietityttää, voit soittaa halutessasi neuvontapuhelimeemme.
Maija Nieminen