Siemensyöksyn tunnistamattomuus
Minua harmittaa, etten tunne etukäteen siemensyöksyn lähestymistä. En voi keskeyttää itsetyydytystä, pitää taukoa ja jatkaa uudestaan. Jos pidän tauon, penis pehmenee kokonaan. Sitten kun se on taas kova, siemensyöksy tulee varoittamatta. Ennen tunsin siemensyöksyn lähestymisen, ja tauon pito onnistui. Oli hienoa voimistaa kiihotusta taukojen avulla. Elän terveellisesti ilman viinaa, lääkkeitä, tupakkaa, ylipainoa ja ilman naista. Itsetyydytyksestä on maku poissa.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hienoa, että huolehdit terveydestäsi, vaikuttaisi siltä, että olet toiminut tästä näkökulmasta katsottuna aivan oikein. On ymmärrettävää, että kehon toimiessa uudella ja ei-toivotulla tavalla, muutos tuntuu kielteiseltä.
Ajoittain siemensyöksy saattaa tulla yllättäen eikä asiasta tarvitse olla huolissaan. Kertomasi perusteella vaikuttaisi siltä, että sinun tilannettasi on kestänyt jo pidempään ja siinä on tapahtunut muutos.
Joskus elämän varrella voi käydä niin, että siemensyöksy alkaa tulla ennenaikaisesti, vaikka aiemmin tällaisia tilanteita ei ole ilmennyt. Taustalla saattavat olla esimerkiksi kilpirauhasen liikatoiminta tai eturauhasen terveyteen liittyvät seikat.
Varmimman tiedon fyysiseen terveyteesi liittyen saat lääkäriltä. Myös psykologiset tekijät voivat vaikuttaa tilanteeseen. Voisit kertoa lääkärille tai urologille, kauanko kuvaamasi asiat ovat olleet läsnä elämässäsi ja onko elämässäsi ollut viime aikoina muutoksia tai muita henkistä hyvinvointia kuormittavia tekijöitä?
On hienoa, että uskalsit lähteä selvittämään tilannettasi, sillä pidemmän päälle kuvaamasi asiat voivat aiheuttaa negatiivisia tuntemuksia itseä tai kehoa kohtaan. Tapahtuneista keskusteleminen auttaa. Moni muukin on kokenut samanlaisia asioita kanssasi ja et ole yksin tilanteessasi. Toivottavasti löydät lääkärin vastaanotolta tarvitsemasi avun.
Neuvonnan tiimi