Siemensyöksyttömyys penisrengasta käytettäessä
Moi…mistäköhän johtuu kun pitää penisrengasta ja tuntuu että on tulossa..saat orgasmin ja se tuntuu hyvältä mutta mitään ei tuu..sitten huomaa että ku jatkaa nii se tapahtuu uudestaan..sitten viimestään kolmannella kerralla tulee siemensyöksy..onko nää näitä myyttisiä miehen multiorgasmeja vai mitä..se tuntuu samalla hyvältä mutta samalla pahalta että joku puuttuu..tää ei oo aina, mut muutamsn kerran tapahtunut ihan yhdynnässä ja kerran kun vaimo otti suihin..

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että olet löytänyt sinulle sopivan tavan saada nautintoa. Mies tosiaan voi saada orgasmin ilman siemensyöksyä ja siemensyöksyn ilman orgasmia. Usein nämä kaksi asiaa liittyvät yhteen, mutta eivät aina. Tilanteet voivat vaihdella aina yksilön ja seksikerran mukaan. Myös multiorgasmien, tai sarjaorgasmien, saaminen on mahdollista miehelle. Yleensä tähän vaaditaan lantionpohjan lihasten tunnistamista ja niiden harjoittamista.
Penisrenkaan tarkoituksena on painaa peniksen verisuonia kokoon, mikä vähentää peniksestä palaavaa verenkiertoa. Käyttäjät kokevat erektioidensa olevan kovempia ja kestävänsä itse seksissä pidempään. Tärkeää olisi varmistua siitä, että itsellä ei ole liian tiukkaa penisrengasta, jolloin tilanne pysyisi nautinnollisena ja keholle edullisena. On täysin yksilöllistä, millaisia tuntemuksia renkaan käyttö ja käytön tulokset saavat aikaan. Joillekin tilanne voi olla nautinnollinen kokemus ja toisille taas ei niin ihmeellinen.
Kerroit, että sinulle on jäänyt mainitsemistasi seksikerroista sellainen tunne kuin jokin olisi jäänyt puuttumaan. Ovatko tuntemukset vaikuttaneet kielteisesti seksielämääsi tai itsetuntoosi? ”Puuttumisen” tunteeseen voi olla monia erilaisia syitä, mutta tunne voi johtua esimerkiksi alitajuntaisesta ajatuksesta, että seksissä tulisi saada siemensyöksy ja orgasmi samaan aikaan, muuten seksi on ”epätyydyttävää”. Kaikki kokemukset ovat sallittuja, mutta seksi voi kuitenkin olla nautinnollista ilman orgasmia tai siemensyöksyä. Olisi hyvä jutella asiasta vaimosi kanssa, mikäli asia jotenkin painaa mieltäsi. Vaimon kanssa on mahdollista lisäksi pohtia, millaiset seksitavat olisivat teille sopivimpia yhteisen nautinnon kannalta.
Jos aihepiiri mietityttää sinua, on sallittua kysyä tilanteestaan vielä lääkäriltä tai kääntyä seksologian ammattilaisen puoleen. Muissa neuvontapalveluissamme tilannettasi voidaan käsitellä perusteellisemmin, mikäli koet tällaiseen tarvetta. Voit ottaa kuitenkin rauhassa asiasi suhteen.
Neuvonnan tiimi