suuseksi
Moi. Millä tavalla pippeliä imetään? Osaavatko siitä paljon kokemusta saaneet naiset tietää, milloin siemensyöksyn tulo on lähellä? Voiko sen tuntea pippelin kovuudesta? Voiko nainen osata lopettaa juuri ennen miehen laukeamista, toistaa sen useamman kerran ja ikään kuin kiduttaa miestä päästämättä tätä orgasmiin asti? Entä jos hammas osuu pippeliin?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi.
Pohdit, millä tavalla pippeliä imetään. Tapoja on monia ja onkin aina tärkeä keskustella siitä, mikä tuntuu hyvältä sekä hänen mielestään, jonka pippeliä hyväillään että hänen mielestään, joka pippeliä hyväilee. Keskustella voi ennen suuseksiä ja myös sen aikana.
Pippelin pään eli terskan voi ottaa suuhunsa ja imeä sitä joko kevyesti tai voimakkaasti. Pippelin vartta voi myös ottaa suuhunsa sen verran kuin tuntuu hyvältä. Toiset pitävät voimakkaasta imemisestä ja toiset kevyemmästä. Pippeliä voi hyväillä myös kielellä nuolemalla ja suutelemalla vartta ja terskaa.
Kysyit, mistä voi tietää että siemensyöksyn tulo on lähellä. Siemensyöksy eli sperman purkautuminen peniksestä liittyy usein orgasmiin, mutta siemensyöksy ja orgasmi voivat olla myös toisistaan riippumattomia. Orgasmin lähestyessä hengitys ja syke kiihtyvät, iho voi punoittaa ja tahdonalainen lihastoiminta häviää, jolloin lihaksissa tapahtuu tahattomia supistuksia. Ihmiset kuitenkin kokevat orgasminsa eri tavalla.
On mahdollista oppia tunnistamaan, milloin orgasmi ja sen myötä mahdollisesti siemensyöksy lähestyvät. On siis mahdollista ikään kuin kiusata toista lykkäämällä hänen orgasmiaan, mikäli se on molemmista nautinnollista. Voi olla, että tällaisen suuseksin onnistuminen vaatii yhdessä harjoittelua.
Jos hammas osuu pippeliin, niin se voi tuntua ikävältä ja satuttaa. Ei kuitenkaan kannata pelätä liikaa hampaiden osumista, sillä kovin pahaa jälkeä ei hampaiden osumisella tavallisesti saa. Joku saattaa myös nauttia hampaiden jännittävästä osumisesta pippeliin. Tämäkin on sellainen asia, josta on hyvä keskustella.
Meiju Kaakinen & Maria Vihlman