Suuseksin antaminen
Onko suuseksin antaminen pojalle eri laista riippuen siitä onko pojalla erektio vai ei? Tuleeko pippeli heti kovaksi, kun sitä alkaa kosketella suulla, huulilla ja kielellä? Olisi metkaa kun saisi kokea tämän itse. Olen miettinyt myös voiko pippeliin alkaa sattua, jos se on pitkään erektiossa eikä poika voi laueta. Onko esinahan alla pippelin tuntoherkin kohta?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Suuseksin antaminen voi tuntua hieman erilaiselta riippuen henkilön kiihotustilasta. Kaikenlaiset tuntemukset ja havainnot ovat kuitenkin yksilöllisiä ja myös seksikertojen välillä voi olla eroja. Lisäksi pippelin kovettumisherkkyys voi vaihdella sekä henkilön että seksikerran mukaan. Jotkut voivat saada heti erektion kumppanin osoittamista hyväilyistä, toisilla taas erektion saaminen voi kestää hieman kauemmin. Tilanteeseen voi vaikuttaa myös henkilön oma mielentila ja seksikerran tunnelma.
Esinahka itsessään on hyvin tuntoherkkää aluetta, kuten on myös esinahan alla oleva terska. Pojalta kannattaa kysyä, minkä kohdan hyväileminen tuottaisi juuri hänelle eniten nautintoa.
Pippeliin voi alkaa sattua, jos pippeli on pitkään erektiossa ilman laukeamista. Yli neljä tuntia kestänyt jatkuva erektio voi vaurioittaa pippelin paisuvaiskudosta ja aiheuttaa kipuja. Erektion ei tulisi sattua ja edellä mainitussa tilanteessa sekä kivun ilmetessä kannattaa olla yhteydessä lääkäriin.
Hienoa, että haluat ottaa asioista selvää. Mitään väärää tapaa hyväillä tai harrastaa suuseksiä ei ole, kunhan tilanne on muutoin molemmille mieluisa. Suuseksistä on myös sallittua fantasioida, jos se tuntuu tällä hetkellä omimmalta vaihtoehdolta. Jos joskus tulee sellainen tilanne vastaan, että mahdollisuus suuseksiin olisi, voi kuvaamiasi hyväilyjä myös testata, mikäli idea on molempien mieleen. Lisätietoa suuseksistä saat vielä täältä.
Neuvonnan tiimi