Tekopillu
Olen pitkään harkinnut ostavani tekopillua mutta en tiedä kuinka yleistä ja kannattavaa se on tässä iässä en myöskään tiedä miten vanhempani suhtautuisivat siihen jos he saisivat tietää.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ei ole mitään hävettävää, jos mietit tekopillun ostamista, aika moni muukin pyörittelee asiaa mielessään. Tekopillun voit ostaa erotiikkaliikkeestä, mutta kannattaa jo etukäteen varmistaa, esimerkiksi puhelimitse tai sähköpostilla, onko sinun ikäisesi sallittua käydä paikkakuntanne erotiikkaliikkeessä. Monesti asiakas on tervetullut, vaikka ei olisikaan ihan täysi-ikäinen. Myös netistä on mahdollista tilata tekopillu ja näin voi myös vertailla hintoja sekä muita ominaisuuksia ihan rauhassa kotona.
Tekopillun voi tehdä itse kotonakin, sillä netistä löytyy paljon ohjeita mitä mielikuvituksellisimpiin viritelmiin. Yksinkertainen vinkki on ottaa kaksi tyynyä ja hinkata penistänsä niiden välissä.
On vaikeaa sanoa, miten vanhempasi suhtautuisivat, jos saisivat tietää tekopillustasi. Voi olla, että he eivät kehtaisi mainita asiasta sinulle tai sitten he haluaisivat jutella seksiin liittyvistä asioista enemmän sinun kanssasi. Jos olet kuitenkin tekopillun omilla rahoillasi ostanut, on varmasti vaikeaa ainakaan kieltää sen käyttämistä. Sinulla on myös oikeus toteuttaa seksuaalisuuttasi, kunhan se ei vahingoita ketään toista ihmistä. Jotkut seksilelut myös myydään sellaisissa paketeissa, joista ei päällepäin osaa sanoa, mikä tuote on kyseessä.
Meidän sivuillemme on koottuna tietoa niin seksiväleineisiin kuin sooloseksiin liittyen. Mikään kiire ei seksivälineiden ostamiseen tai tekemiseen ole, sillä jo ihan erilaisin tekniikoin voit tuottaa itsellesi seksuaalista mielihyvää ilmaiseksi. Pohdi siis asiaa rauhassa, jos siltä tuntuu. Jos sinua mietityttää vielä jokin kysymys, saat aina olla meihin uudestaan yhteydessä.
Maija Nieminen