Terve. onko haitallista jos en anna siemensyöksyn tulla itsetyydytyksessä? Olen...
Terve. onko haitallista jos en anna siemensyöksyn tulla itsetyydytyksessä? Olen itsetyydyttänyt monta kertaa monen peräkkäisen päivän ajan ihan siemensyöksyn rajalle mutta siemensyöksyä haluan pidätellä hyvän olon takia. Haen kysymyksellä sitä onko esim. eturauhaselle haittaa tai vaaraa. Annan tietenkin välillä siemensyöksyn tulla. Kiitos paljon jo etukäteen vastauksesta.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kuvaamasi metodi ei ole mitenkään vieras muillekaan miehille, sillä on henkilöitä, jotka pidättävät siemensyöksyn tulemista ja saavat tästä hyvää oloa. On olemassa myös ihmisiä, jotka saavat orgasmin ilman siemensyöksyäkin.
Siemensyöksyn pidättelemisestä ei ole mitään haittaa tai vaaraa keholle. Noin yleisesti ottaen siemensyöksyissä ei kuitenkaan ole mitään pahaakaan ja ejakuloimisella onkin positiviisia terveysvaikutuksia. Siksi onkin mukavaa kuulla, että annat siemensyöksyn välillä myös tulla.
Vaikuttaa siltä, että tunnet kehosi hyvin ja osaat kuunnella kehosi tarpeita oikein. Jos sinulla kuitenkin on vielä kysyttävää eturauhasen terveyteen liittyen tai jokin muu asia mietityttää sinua, voit aina kääntyä terveydenhoitajan puoleen.
Maija Nieminen