Tytön näkeminen alasti ensimmäistä kertaa
Mä en oo koskaan nähnyt alastonta tyttöä mutta kohta varmaan näen koska me sovittiin yhden tytön kanssa että mennään alasti saunaan yhdessä tai sit ollaan muuten vaan alasti. Mua jännittää tosi paljon mutta hyvällä tavalla. Mitä alastomalle tytölle voi sanoa tai pitää sanoa? Mitä alastoman tytön kanssa voi twhdä? Me ei tehdä mitään seksijyttuja siis me sovittiin silleen. Onks sillä väliä että seisooko pippeli vai ei seiso? Voinko mä sanoa sen tisseistä tai pimpasta jotain jos ne näyttää kivalta?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On hyvin tavallista jännittää tilannetta, jossa näkee toisen ensimmäistä kertaa alasti. Myös tyttöä saattaa jännittää sinun näkemisesi alasti, joten toiselle voi rohkeasti kertoa omista tunteistaan. Hienoa, että olette jo jutelleet tytön kanssa siitä, millaiset asiat teitä kiinnostaisivat ja toiveenne ovat samanlaiset. Niin alastomana olemiseen kuin muuhunkin toimintaan on tärkeää saada molempien suostumus.
Alastomalle tytölle ei tarvitse sanoa mitään hänen vartalostaan, jos asia tuntuu vaikealta. Tytöltä voi myös varmistaa etukäteen, onko sallittua kommentoida hänen kehoaan. Jos kuitenkin tuntuu siltä, että haluaisi jotain kommentoida, voi sanoa kauniita asioita toisesta. Mitään erityistä kohtaa kehossa ei ole pakko mainita, aluksi voi vain sanoa toisen näyttävän hyvältä tai kauniilta. Voit miettiä, millaisia asioita haluaisit kuulla omasta kehostasi, kun olet ensimmäistä kertaa toisen edessä alasti. Aina kannattaa puhua kohteliaasti toisesta ja tarvittaessa vaikka sanoa, ettei hämmennykseltä keksi tällä hetkellä mitään sanottavaa. Yleensä sanat kyllä tulevat sitten helpommin mieleen, kun tilanne rauhoittuu ja alastomuudesta toisen seurassa tulee luonnollisempaa.
Ennen tissien tai pimpan ulkonäön kommentoimista on hyvä yrittää lukea, millainen mielentila tytöllä on. Mikäli näyttää siltä, että hän tuntee olonsa mukavaksi tilanteessa, voi sanoa toiselle, että hänen tissinsä ja pimppansa näyttävät hyviltä.
Jos seksijutut eivät ole teidän mieleenne, ei niihin kannatakaan edetä. Toisen seurassa voi opetella olemaan ensin vain alasti. Tämän jälkeen hyväilyt saattavat luonnistua hieman helpommin, mikäli niihin päätetään edetä myöhemmin tulevaisuudessa. Toiselta voi myös kysyä, mitä hän haluaisi tehdä ollessanne alasti. Jos olette saunomassa, tulee alastomuuteen suhtauduttua ehkä luontaisemmin kuin muissa tilanteissa. Tehkää vain sellaisia asioita, jotka tuntuvat molemmista hyviltä. Joskus riittää ihan se, että näkee toisen alasti ja sitten pukeekin jo päälle. Tämän pidempään ei ole pakko olla alasti, jos tilanne alkaa tuntua vieraalta.
Ei ole väliä, jos pippeli seisoo. Pippeli voi seistä jännittävissä tilanteissa, mutta on myös täysin mahdollista, että se ei seiso jännittävissä tilanteissa. Tyttö saattaa tietää, että pippeli voi välillä seistä eikä tilannetta tarvitse kommentoida tai nolostella. Seisokki menee ohi itsestään hetken kuluttua.
Kaikki sujuu varmasti omalla painollaan. Edetkää siten, että molemmilla on hyvä ja miellyttävä olo alastomana ollessa. Vaikka ensimmäinen yhdyntäkerta ei ole tällä hetkellä ajankohtainen, voi ekaa kertaa käsittelevän artikkelin sisällöstä olla hyötyä jo nyt. Artikkeliin on mahdollista tutustua yhdessä täällä. Mikäli sinulle tulee vielä mieleen uusia kysymyksiä, autamme mielellämme neuvontapuhelimessamme lisää.
Neuvonnan tiimi