Tyttöjen katseleminen
Moi. Olen katsellut tyttöjen tissejä parin vuoden ajan. Se on tuntunut jotenkin jännältä. En ole kiinnittänyt oikein huomiota takapuoleen. Nyt minua kiinnostaa takapuolien katselu paljon enemmän kuin tissien. Takapuoli vaan houkuttaa katselemaan. Mikähän siinä on, että vasta nyt olen alkanut kiinnittää huomiota takamukseen?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Tissien katseleminen voi tuntua jännältä ja tissejä voikin katsella, kunhan ei tule tuijottaneeksi tai loukanneeksi ketään. Myös takapuolen katseleminen on sallittua, jos ei silloinkaan tuijota tai loukkaa käytöksellään ketään.
Ihmiset tykkäävät erilaisista asioista ja joskus kiinnostuksen kohteet voivat vaihtua tai niitä voi tulla lisää. Tässä ei ole mitään outoa ja näin on käynyt elämässä useille muillekin ihmisille. Omaan seksuaalisuuteensa on lupa tutustua ja vähitellen voi oppia tuntemaan, millaisista asioista itse viehättyy. Ei siis syytä huoleen, uusien puolien havaitseminen itsessä kuuluu elämään.
Mikäli kaipaisit tukea ja neuvoja enemmän, olet lämpimästi tervetullut juttelemaan kanssamme lisää neuvontapuhelimeen. Laajemmin tietoa murrosikään liittyen löydät täältä.
Neuvonnan tiimi