Tyttöystävän kanssa harrastaessamme seksiä laukean yhdynnässä ja kun tyttöystävä runkkaa...
Tyttöystävän kanssa harrastaessamme seksiä laukean yhdynnässä ja kun tyttöystävä runkkaa minua. Ongelma on, että en ole koskaan lauennut suihinotossa. Onko tähän ongelmaan olemassa jotakin niksejä miten tämä onnistuisi? En osaa neuvoa itsekkään ilmeisesti, kun tulosta ei tule.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi, Mukavaa, että olet löytänyt itsellesi kivan kumppanin, jonka kanssa olette löytäneet eri tapoja saada nautintoa. Ehkäpä noin yleisesti ottaenkin voisitte ottaa lähtökohdaksi pikemminkin sen, että jos jokin tuntuu miellyttävältä, niin jatkatte sitä ja hylkäätte kaiken liiallisen yrittämisen. Siemensyöksy sitten tulee suihinotossa, jos on tullakseen, pääasia on, että molemmilla on kivaa. Joskus voi käydä nimittäin niin, että ”epäonnistumiset” voivat aiheuttaa oman pään sisällä jollakin tasolla eräänlaisen kierteen, jossa aiemmin koettu laukeamattomuus alkaa jännittää ja henkisistä paineista tulee jollakin tasolla liian kovat, mikä taas aiheuttaa uuden ”epäonnistumisen”. Missään nimessä laukeamattomuus ei ole kuitenkaan epäonnistumista, etenkin, kun kerroit pystyväsi laukeamaan muissa seksin muodoissa. On myös hyvä muistaa, että miehen orgasmi ja siemensyöksy ovat kaksi eri asiaa ja esimerkiksi orgasmin voi saada ilman siemensyöksyäkin.
On hyvä juttu, mikäli neuvot tyttöystävääsi siinä, mistä saat nautintoa. Juttelemista kannattaa jatkaa tulevaisuudessakin. Mitkä tekijät auttavat sinua laukeamaan yhdynnässä tai tyttöystäväsi sinua runkatessa ja voisiko noita tekijöitä yhdistää myös suuseksiin? Jos teistä tuntuu siltä, voitte ottaa mukaan myös esimerkiksi vibraattoreilla varustettuja leluja, joista saattaa saada lisästimulaatiota siemensyöksyä varten. Myös erilaisia asentoja, kuten seisten, makuultaan tai istualtaan harrastettavaa suuseksiä voi testata, jos niistä olisi apua. Nautintoa voi tuottaa peniksen hyväilyn lisäksi myös kivesten, välilihan tai peräaukon kosketteleminen. Loppujen lopuksi vain mielikuvitus on rajana. Lisätietoa ja vinkkejä suuseksiin voitte löytää vielä täältä.
On hyvä muistaa, että ihmisen keho ei ole kone ja se ei siis toimi kuin nappia painamalla. Jokaisella on juttuja, joista tykkää ja jotka saavat laukeamaan ja jotkut jutut taas eivät ole itselle sellaisia, että ne saisivat aikaan laukeamisen, vaikka tuottaisivatkin nautintoa. Tässä ei ole mitään pahaa, jokaisen keho vain on erilainen. Muistattehan siis rennon tunnelman ja hauskuuden seksihetkien aikana. Jos asia vielä painaa sinua, saat aina soittaa neuvontapuhelimeemme. jossa voimme käsitellä asiaasi vielä tarkemmin. Nautinnollisia hetkiä.
Maija Nieminen