Tyttöystäväni antoi juuri minulle ensimmäisen kerran suuseksiä. Tuntui ihanalta, kun...
Tyttöystäväni antoi juuri minulle ensimmäisen kerran suuseksiä. Tuntui ihanalta, kun hän nuolaisi kielellään terskaani. Lähes samassa peniksestäni pulpahti siemensyöksy. Kuinka pystyisin kestämään pitempään tuota kieliseksiä? Haluaisin nauttia siitä mahdollisimman pitkään. Voiko terskalle tehdä jotain, etten heti laukeaisi?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että olette löytäneet teille nautinnollisen tavan toteuttaa seksuaalisuuttanne. On tavallista, että suuseksissä saattaa nauttia niin paljon, että siemensyöksy tulee melkein heti. Tätä ei tarvitse häpeillä, sillä kyseessä on kehon luonnollinen reaktio.
Siemensyöksyä voi yrittää pidättää jännittämällä muutaman sekunnin ajan lantionpohjanlihaksiaan silloin, kun siemensyöksy tuntuu olevan tulossa. Tyttöystävälle saa myös sanoa, jos siemensyöksy on lähellä. Näin tyttöystäväsi voi siirtyä hyväilemään jotakin muuta kohtaa kuin terskaa, joka on hyvin tuntoherkkä paikka kehossa. Kaikissa seksin muodoissa on tärkeää muistaa kondomin tai suuseksisuojan käyttö. Käyttämällä vahvempaa kondomia, saattaa myös onnistua siemensyöksyn pitkittämisessä. Monesti erilaisiin hyväilyihin hieman tottuu ajan kuluessa ja siemensyöksykään ei tule luonnostaan niin nopeasti.
Keskustelemalla tyttöystäväsi kanssa voitte löytää jonkin teille yhteisesti sopivan keinon hyväillä toisianne ja tarvittaessa pitkittää nautintoa. Lisätietoa seksuaalisuuteen liittyen saatte halutessanne vielä neuvontapuhelimesta.
Maija Nieminen